Zapraszamy do skorzystania z naszej wyjątkowej oferty! Do 30 czerwca 2024 roku, przy zamówieniu wybranych produktów, oferujemy darmową dostawę do punktów Orlen Paczka. Dodatkowo, dla zamówień powyżej 100 zł przygotowaliśmy specjalny prezent. Oferta obowiązuje do wyczerpania produktów promocyjnych. Nie przegap okazji – zamów już dziś i ciesz się darmową dostawą oraz atrakcyjnym upominkiem!

Brak towaru

Elektroniczna gra w okręty ze światłem Simba

Symbol: WGSIMR0UC014435
Dostępność: Brak towaru
119.70 133.00 -10%
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
113.05
Do końca promocji pozostało:
szt.
Zamówienie telefoniczne: 797125306 Zostaw telefon
Zamów w ciągu
a paczkę wyślemy dziś
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15.97
  • Paczkomaty InPost 15.97
  • Kurier DPD 18
Więcej o produkcie
Wiek:
Od 5 lat
Waga
0.15 kg
EAN:
4000826002352

Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.
Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać. 

Parametry:
Wiek:
Od 5 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: